8.17.2009

一個人飲酒小貼士

儍儍哋】孤伶伶一個人好想飲酒而又飲唔晒一支750ml的時候, 咁點算呢?

Option 1
放棄唔飲 : 孤伶伶一個人已經好慘啦, 連酒都只能有得望冇得飲, 真係人間極慘事件, 唔通連個天都唔鍾意我?

Option 2
買/用返個酒塞塞返住支酒 : 到第二晚再飲時, 佢已經變咗啦, 唔再係第一晚的佢, 因為氧氣的入侵而令佢變成:
香味飄咗去凡間遊玩, 一去不返
被酸味襲擊, 佢已經變咗支醋啦…

Option 3
買真空酒瓶塞來抽走啲空氣然後塞返嗰真空塞, 咁空氣咪入侵唔到囉 : 但佢又唔可以抽晒啲空氣, 連酒嘅香味都一齊抽走埋…..咁又點可以呢….

我提議一個比較平又方便的方法給大家:
首先預備一個玻璃樽 (375ml 或者 250ml), 要係擰蓋嗰隻, 當開咗支酒後, 立即把酒倒入空瓶, 直到瓶頂滿晒為止, 冇任何空隙, 然後把瓶蓋擰實, 咁第二日就可以再搵番佢嚟飲過啦.
因這個方法可以減少氧氣的入侵而氧化咗支酒, 咁就能夠保留返支酒的特性, 味道, 香氣….等等而又唔會浪費支酒啦!

哈哈哈….咁….我每日咪都可以飲囉…..你今日飲咗未??

沒有留言:

張貼留言