7.05.2009

Jos Meyer 莊主專訪 - Alsace

好多大文sir 的朋友都知道, 上星期法國亞爾薩斯Alsace區Jos Meyer酒莊莊主Christophe EHRHART 嚟咗香港。大文sir同我哋當然把握呢個咁好嘅機會, 係Christophe緊密行程中, 安排咗一個專訪, 等大家可以聽到Christophe親身介紹葡萄栽培及釀酒知識。

首先, 大家先了解Jos Meyer呢個酒莊, 及比較少酒莊選用嘅Biodynamic葡萄栽培方法。


等我都簡單介紹一下Jos Meyer酒莊。呢個酒莊位於法國東北部亞爾薩斯Alsace區, 科爾馬Colmar小鎮近郊, 你可以由巴黎乘搭高速列車 TGV (大約2小時50分鐘) 到Colmar, 再轉乘的士15分鐘就到。

始於1854年, 做酒已經有155年歷史嘅Jos Meyer, 一直都使用較天然有機的葡萄栽培方法。到了2000年, 他們決定轉用更加天然嘅biodynamic 栽培方法, 並於2004年取得biodynamic 認證。現在全球只有500多個酒莊採用biodynamic 栽培方法, 呢個認證絕對係得來不易, 因為要稱得上biodynamic, 係需要乎合好多嚴格嘅要求。

Christophe 會係之後嘅數段訪問中, 慢慢向大家解釋多啲關於biodynamic。

1 則留言:

  1. Damon Sir, Wish you all the best.
    I've written a little blog about you, when you have time, do drop by and take a look. It is a little appreciation from my side :D
    Cheers,
    Janet
    http://foxyteira.blogspot.com/search/label/%E8%AA%BF%E7%9A%AE%E9%AC%BC%E6%9D%B1%E8%A5%BF

    回覆刪除